HIS JACKET

29.9.16


Às vezes não sabemos o que haveremos de vestir e de repente olhamos para a roupa do nosso namorado e já nos parece a roupa ideal. Foi o que aconteceu! Eu apaixonei-me por este casaco dele, então neste dia decidi usá-lo e o resto da roupa escolhi em torno do que ficaria bem com o casaco. Eu gostei tanto do casaco que o João foi-se embora e deixou-mo aqui de propósito (e sem eu saber) para eu poder usá-lo mais vezes. Agora um à parte - eu gosto de ter em minha casa algumas peças de roupa dele, assim parece que se ou quando as uso o sinto mais próximo de mim (apesar de estar a 800 Km de distância!!).
Espero que gostem do conjunto!
xx, IFV.

Sometimes we don't know what to wear and suddenly we look at our boyfriend's clothes and it seems already the greatest clothe. That's what happened! I fell in love with his denim jacket, so this day I decided to use it and the rest of the clothes was chosen it turn of what would look good with the jacket. I liked so much the jacket that when João went away he even left it in my house on purpose (without my knowing) so I can use it more often. Now an aside - I like to have in my house some of his clothes, so then when or if I use it, feels like he is closer to me (despite being 800Km away!!).
Hope you like the set!
xx, IFV.


Jacket - Zara Men | Shirt - H&M | Shorts - Bershka | Slip Ons - Zara | Bandana - Tyger | Mini Purse - Armani Jeans

RELATED

0 Comments